sobota, 28 listopada 2015

Powitanie

Mam na imie Aga. Jestem żoną i mamą i pomalutku wkraczam w 40-tke.


Nigdy nie myślałam o założeniu bloga aż do wczoraj. Generalnie zaczeło sie gdy przeprowadziłam się z mężem do rodzinnej miejscowości i tu zaczęliśmy remontować nasze nowe gniazdko. Całe te poszukiwania inspiracji,kolorów,kształtów okazało sie baaardzo ekscytujące,co wywołało u mnie fascynację wnętrzami i dodatkami. Obecnie jestem na etapie położenia podłogi w salonie i juz mozemy się wprowadzać. Poniewaz moja ekscytacja i poszukiwania odkrywania nadal trwaja i nadal jestem nakręcona a już nie mam czego malować, kleić, urządzać więc pomyślałam że może blog będzie taką wyspą na której wirtualnie będę mogła nadal to robić. Nie wiem sama jak mój blog będzie wyglądał , napewno duzo zdjec. chciałabym aby te moje ” podróże byly natchnieniem i motywacja do tworzenia gniazdka dla innych. Co do wnetrza Agi tez napewno bedzie kilka wpisow o smutkach radosciach, marzeniach, ambicjach……glownie chodzi o kobiety takie jak ja,ktore nie pracuja a chcialy bz sie rozwijac i zrobic cos ze swoim zyciem…ufff..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz