niedziela, 29 listopada 2015

Najpiękniejsze tkaniny dekoracyjne

Kolejna moja słabość- tkaniny...gładkie, w kropki, paski,kwiaty, pastelowe, kolorowe...po prostu szał. Gdy byłam na etapie odnawiania krzeseł z odzysku, przegrzebałam caaały internet w poszukiwaniu tkanin. Niestety te które najbardziej mi się podobały nie były dostępne w Polsce a jak już je znalazłam to cena mnie przerażała. Muszę powiedzieć że byłam i nadal jestem mile zaskoczona że na allegro naprawde można kupić piękne tkaniny i w bardzo dobrej cenie. Ja zdecydowałam się na tkaninę obiciową ze strony http://miniroom.pl/. Pani ma na stronie typowo angielskie tkaniny , które wdg mnie i jak dla mnie są najpiękniejsze. 


foto: http://miniroom.pl/




Ja osobiście uwielbiam tkaniny angielskie i angielskich projektantów za design, kolorystykę i " ciepło", gdybym mogła to bym obkleiła nimi wszystkie ściany:)).




Jedne  z moich ulubionych tkanin to tkaniny brytyjskiej projektantki Jane Churchill, projektuje tkaniny, tapety oraz wnętrza. 
Naszczęście są one dostępne na polskim rynku no chyba że ktoś ma ochotę na wycieczkę do Anglii.   Tkanin                                                                                                                                            




foto. Jane churchill.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz